17/5/13

Καγκουροφρέντο;

Αρχικά Χρόνια Πολλά στον Χωστήρα που έχει γενέθλια σήμερα. Να τον χαιρόμαστε.
Πάμε να δούμε τι έγινε μετά με μένα και τον λεχρίτη και την γνωριμία μας.

Ο Δημήτρης ήταν παιδικός φίλος. Δούλευε λίγο πιο κάτω από μένα και κάτι βαρετά πρωινά ερχόταν και πίναμε καφέ. Εκείνο το πρωινό ήταν για μένα ο ήρωάς μου. Άνοιξε την πόρτα του γραφείου και μπήκε μέσα μαζί με τον λεχρίτη και αμέσως μου τον σύστησε. Χαμογέλασα κι εγώ κι εκείνος. Τα χαζοχαρούμενα εν όψει. Κάθισαν λίγο μαζί μου, εγώ έπιασα λίγο την κουβέντα με τον Δημήτρη κι ο λεχρίτης με είχε καρφώσει με το βλέμμα του λες και ήμουν (δίκιλη?) μερέντα.
Πεινασμένος.

ΕΠΕΙΤΑ ΗΠΙΕ ΜΙΑ ΓΟΥΛΙΑ ΤΣΑΙ.

Άρχισε να μιλάει με τον...Μητσάρα (έτσι τον φώναζε με μεγάλη άνεση) και χάζευα ένα υπέροχο σημείο στα χείλη του, κάπου εκεί στο πλάι, που όταν μιλάς πολύ μαζεύει σαλιάκι. Δε θυμάμαι καθόλου τι έλεγε. Απλά θυμάμαι να ανοιγοκλείνουν τα υπέροχα χείλη του και να γίνεται μια απίστευτη φασαρία από την βλάχικη φωνή του. Έπειτα από λίγη ώρα, σηκώθηκε να φύγει κι επειδή είχε αρχίσει λίγο να φυσάει ...

ΦΟΡΕΣΕ ΤΗΝ ΖΑΚΕΤΟΥΛΑ ΤΟΥ.

Μου προτάσσει χειραψία και ανταποκρίνομαι. Χαμογελάει πάλι, πλατιά, έντονα, εκνευριστικά ερωτικά, σχεδόν χυδαία. Ανοίγει την πόρτα και φεύγει. Φεύγει. Απομακρύνεται. Ήττα δεύτερη. Ούτε αριθμό τηλεφώνου ούτε πισωγυριστή ματιά του, είχα κερδίσει. Ενημερώθηκα από τον Δημήτρη πως είναι καλό παιδί, αλλά λίγο μαλάκας, από τους άντρες που γυρνάνε με τη μια και με την άλλη χωρίς λόγο και αιτία. Έτσι, αποφάσισα να μην ξανασχοληθώ για κανέναν λόγο με τον λεχρίτη.

Λίγες μέρες αργότερα, καθόμουν σε μια καφετέρια για καφέ (ΕΠΙΝΑ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ ΦΡΕΝΤΟ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ, ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΟΙΑΖΑ ΣΑΝ ΗΛΙΑΚΟΣ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑΣ) και τον βλέπω να πλησιάζει σα να με ήξερε από χτες. Όπως λέμε, ερχόταν φουριόζος κατά πάνω μου. Μόλις πήγα να του χαμογελάσω και πριν αρθρώσω λέξη, με προσπέρασε και αρχίσε να μιλάει με κάποιον που καθόταν στο τραπέζι πίσω μου. Έμεινα με το χαμόγελο στα χείλη, το οποίο κρύωσε απότομα. Μόλις ολοκλήρωσε την φασαρία πίσω μου, ήρθε και στο τραπέζι μου. Μας έκανε τη χάρη. Εγώ φυσικά είχα ξενερώσει και στην ερώτηση του Επιτρέπεται να καθίσω μαζί σου; πήρε την απάντηση: Περιμένω παρέα, ενώ το χέρι μου του έδειχνε την άδεια καρέκλα. Κι έτσι έκατσε, όχι όμως για πολύ. Έφυγε σύντομα και κάθε βήμα του μακριά μου, ήταν και μια μαχαιριά στη καρδιά μου, αλλά έπρεπε να κρατήσω τα προσχήματα.

Άλλο ένα πρωί, ήρθε στην ίδια καφετέρια ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΟΡΑΗ ΠΟΥ ΤΑΧΑΜΟΥ ΜΙΣΕΙ και κάθισε στην ίδια καφετέρια. Θύμωσα τόσο πολύ που δεν κάθισε μαζί μου, που σηκώθηκα κι έφυγα.

Κάποια στιγμή βρεθήκαμε στο ίδιο τραπέζι για καφέ και συζητούσαμε γενικά και αόριστα. Υπενθυμίζω πως δεν είχαμε αλλάξει τηλέφωνα ακόμη. Οπότε ο λεχρίτης μου λέει:

Λεχρίτης: Μου δίνεις λίγο το κινητό σου;
Κρήτη: Μια στιγμή να το δω, δεν το ξέρω απ' έξω.
Λεχρίτης: Οχι δεν θέλω τον αριθμό σου, την συσκευή σου θελω.

Του δίνω το τηλέφωνο υποθέτοντας πως θέλει να δει την μάρκα και βράζοντας μέσα μου από τα νεύρα. Φάνηκε πως είχα την διάθεση να δώσω το τηλέφωνό μου. Είχε πέσει μια μικρή μάσκα. Όταν μου επέστρεψε τη συσκευή, είχε γράψει και αποθηκεύσει τον αριθμό τηλεφώνου του.

ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ...ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ήμουν αποφασισμένη να τον διαλύσω.


38 σχόλια:

  1. Τη ζακετούλα της αδερφής του έβαλε????
    Πού στάθηκα τώρα κι εγώ ε?Αλλά δε φταίω εγώ...έτσι έγραψε στην προηγούμενη ανάρτηση...ότι ήταν της αδερφής του :p

    Nα υποθέσω ότι η επόμενη ανάρτηση θα είναι η πρώτη συνομιλία στο τηλέφωνο?Ουάου!!!

    Να τον χαίρεσαι κοριτσάρα τον λεχρίτη σου.Πάντα ευτυχισμένοι...φιλώ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική του ήταν. Επίτηδες σας είπε πως είναι της αδερφής του.
      Για να σώσει το τομάρι του από το δούλεμα.
      Τσάι και ζακετούλα.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, λοιπόν, στον δικό σου, να τον χαίρεσαι και τέθοια.
    Σου έχω πει ότι με κρατάς σε αγωνία και ότι δίνω Πανελλήνιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ.
      Πως πήγες σήμερα στην Έκθεση; Πολύ ενδιαφέρον θέμα μου φάνηκε.

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά τα πήγα, δόξα το θεό!

      Διαγραφή
    3. Αν έγραψες καλά στο πρώτο, πας με άλλον αέρα στα επόμενα.
      Υπομονή. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. XA! To ήξερα ότι το τσάι ήταν του λεχρίτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγε να σας παραπλανήσει. Αλλά γι' αυτό είμαι εγώ εδώ.

      Διαγραφή
  4. ΧΑ! Το ήξερα ότι η ζακετούλα ήταν του λεχρίτη!
    Μπουαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγε να σας παραπλανήσει. Αλλά γι' αυτό είμαι εγώ εδώ.

      Διαγραφή
  5. vre to kalytero paidi phres,tone les kai lexrith;xronia tou polla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΕ ΚΑΝΝΕΛΑ .... αυτα, γεια (ΚΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, εσείς πρέπει να τη περνάτε ζάχαρη ψιλή για τη ώρα! Στα σερμπέτια μεσα! Στο λουκουμοκάζανο πέσατε! Να χαρώ εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ δεν κατάλαβα γιατί ο φρέντο καπουτσίνο θεωρείται καγκούρικος απ' τον λεχρίτη... Να το πάρω προσωπικά; :p Επίσης,συντομεύετε το λαβ στόρι παιδιά,δίνουμε κι εξετάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι οι εξετάσεις το πρόβλημά σου, αλλά η περιέργεια.
      lol

      Αστους να λένε. Ο φρέντο καπουτσίνο είναι ο ωραιότερος καφές.

      Διαγραφή
  9. oxi re patera tsai...souvlia sta sw8ika naoume..katarreei andriko protupo kai tetxia..
    Applause on the transformation krhth pantws.O lexriths pou egine mwraki(kati 8umizei).Cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΦΗΜΕΣ. ΤΑ ΙΝΔΑΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΕΤΣΙ

      Διαγραφή
    2. Γιε του, μην ακούς, ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΕ.

      Διαγραφή
  10. Εμένα πάντως ο λεχρίτης με έκανε περήφανο με τον χειρισμό του. Εύγε αγορίνα μου και χρόνια σου πολλά. Να τον χαίρεσαι Κρήτη και δες τον μην φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν δε δένει κανείς κανέναν.
      Παντως αν θέλει να φύγει, τα σκυλιά είναι δεμένα και οι πόρτες στη θέση τους χωρίς κλειδί. Σιγά μην γίνω και θηριοδαμαστής.

      Διαγραφή
  11. Περιμένω συνέχεια
    (αν και... αν και...
    έχω κάποιες στυλιστικές υποψίες..
    Μα δε θα τις πω, από την Κρήτη περιμένω να τις διαλύσει..)


    P.S Καγκουροκαφές ο φρέντο; Για μένα είναι ο φραπέ, κυρίως το φραπόγαλο. Μα, φαίνεται γούστα είναι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα δεν υπάρχει χειρότερο από τον φραπέ.
      Η αλήθεια είναι πως ο Χωστήρας είναι τσακωμένος με το στυλ.
      Αλλά πρόβλημά του. Δε θα γίνω και θηριοδαμαστής και στυλιστρια.
      Είναι καλό παιδί. Αρκεί νομίζω.

      Διαγραφή
  12. το ότι μπήκα στο βλογ σου και κατάφερα να σχολιάσω σε αναρτηση του αγαπημένου σου...!! μπράβο μου!
    καταρχάς, να τον χαίρεσαι και κατά δεύτερον: αντε ρε παιδιά, μας κρατάτε σε αγωνία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω, εχει πολλές θαυμάστριες.
      Τι να κάνω; Θα προσπαθήσω να ζήσω με αυτό.
      lol
      καλως ήλθες.
      Αν άφησες σχόλιο σε ανάρτησή του, να περιμένεις να σου απαντήσει.
      Εγω απαντάω μόνο στις δικές μου.

      Διαγραφή
  13. Ωραίο πάντως το τεχνασμα με το κινητό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτός ένας...ξέρει πολλά τεχνάσματα για να ρίχνει τις γκόμενες. Αλλά θα του τα κόψω εγώ αυτά.

      Διαγραφή
  14. Αυτό λέγεται σφάξιμο με το μπαμπάκι...αν και διακρίνω μια τάση(μο) συντόμευσης ή βιασύνης στο γράψιμο, μάλλον σ' έκαιγε περισσότερο να αποκαταστήσεις την "τάξη" του γκέουλα-όχι-δεν-είμαι-πήγαινα-το-τσαγιερό-στην-αδερφή-μου χαχαχαχα

    Το σημαντικό ατού του πάντως είναι πως δεν έχει μαζί του χαρτομάντιλα...έτσι, για να μαζεύει το "σαλιάκι" :)

    Υ.Γ. αν δεν το έκανες επίτηδες με την διαγραφή των λέξεων, άφηνε ένα κενό μπρος-πίσω από τις παύλες, μην τις κολλάς δλδ στις λέξεις.

    Υ.Γ.2 να τόνε χαίρεσαι...εσύ ξέρεις χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΟΚΤΩΡΑΠΟΥΜΟΥΤΟΕΞΗΓΗΣΕΣΤΟΚΑΤΑΛΑΒΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΓΕΙΣΣΟΥΛΕΩΚΑΙΔΕΣΕΕΧΩΓΙΑΧΑΖΟ.
      :)
      (ΠΟΛΥΣΕΠΑΩΣΟΥΛΕΩΑΦΡΙΚΑΝΕΜΑΣ)

      Διαγραφή
    2. ΕΧΩΜΕΚΑΙΔΟΥΛΕΙΕΣΚΡΗΤΗΜΑΣ:)ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩΚΙΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ:)ΚΑΙΠΡΕΠΕΙΝΑΚΟΨΟΥΜΕΤΟΝΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΓΙΑΝΑΜΗΝΑΡΧΙΖΟΥΝΤΑΒΡΙΣΙΔΙΑ!(ΜΟΥΘΥΜΙΣΕΣΤΟΝΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΜΕΤΟ"ΣΕΠΑΩ"ΧΑΧΑΧΑ)

      Διαγραφή
    3. ΕΧΕΙΠΛΑΚΑΟΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ.ΚΑΙΣΤΑΒΡΙΣΙΔΙΑΘΑΧΕΙΠΛΑΚΑΓΙΑΤΡΕΜΟΥ.
      ΘΑΤΟΥΣΒΡΙΖΟΥΜΕΚΙΕΜΕΙΣΚΑΙΔΕΘΑΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.ΠΟΙΟΣΕΙΝΑΙΟΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ?

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝΘΕΛΩΑΣΤΟΙΧΕΙΟΣΥΝΕΣ!ΟΠΡΩΗΝΘΙΟΣΧΩΡΝΑΤΟΝΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣΑΘΗΝΩΝ.ΤΟΒΡΙΣΙΔΙΟΛΟΙΤΟΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ;)

      Διαγραφή