14/5/13

Εκείνος

Τα τελευταία χρόνια της ζωής μου δεν έκανα καμία σχέση πάνω από τρεις μήνες. Τα πρώτα χρόνια της ζωής μου δεν έκανα καθόλου σχέσεις ή έκανα αυτές που τις λέμε: Σήμερα σε γνώρισα, αύριο σε χώρισα. Μερικοί τις λένε και one night stand ή και δεν ξέρω που πάω, ποιά είμαι, ποιός είσαι και τι θες. Άρχισα να πιστεύω πως κάπου φταίω εγώ, πως δεν ξέρω να φέρομαι, είμαι απαιτητική, με φοβούνται, με λυπούνται, δεν είμαι θελκτική, δεν έχω μυαλό ή το ακόμη χειρότερο, είμαι τέρμα σαύρα και δε μου το λέει κανείς να πάω να κάνω μια ολική πλαστική, να μοιάζω barbie να βρω τον Κεν μου να τον παντρευτώ και να ζούμε σε ένα σπίτι με πισίνα για πάντα μέχρι να μας φάει η σκόνη.

Ένα απόγευμα όμως που ήμουν για καφέ με τις φίλες μου και σχολιάζαμε παπούτσια περαστικών, πέρασε από μπροστά μου ένας ιδιόμορφος τύπος, με ένα μακρύ μαλλάκι, με ένα πλατύ χαμόγελο και με πανέμορφα μάτια. Με κοίταξε κατάματα και μου χαμογέλασε σα να είχε δει τον κώλο του καραγκιόζη. Ανταπέδωσα το χαμόγελο και γύρισα στις φίλες μου και ψιθύρισα (μάλλον από ανασφάλεια): Κοιτάξτε ρε κάτι μαλάκες που κυκλοφορούν και το παίζουν και σέξυ, οι λεχρίτες.

Εμείς οι γυναίκες το έχουμε αυτό το κακό. Δε παραδεχόμαστε ευθέως πως γουστάρουμε κάποιον ή απλά πως μας αρέσει κάποιος. Το παίζουμε δύσκολες και επιθετικές, εριστικές και απόμακρες νομίζοντας πως αυτό δημιουργεί μια μαγεία γύρω από το προσωπό μας και θεωρώντας πως ο άλλος θα μας κυνηγάει για πάντα. Αρχίδια! Απλά χάνεις το κουκλί το ζωγραφιστό που τόλμησε και φάνηκε κυνηγός και δε φοβήθηκε να χαμογελάσει αβίαστα, κι ας του γυρίσεις τη πλάτη ή τον βρίσεις ή τον αγνοήσεις ή τον ειρωνευτείς με τις φίλες σου. Δεν φοβήθηκε να φλερτάρει. Και είναι λίγοι οι άντρες που φλερτάρουν πια. Οι περισσότεροι περιμένουν. Τι περιμένουν; Ας τους ρωτήσουμε, μήπως μας πουν. Έκανα να τον δω περίπου μια εβδομάδα και είχα μια μεγάλη λύπη γιατί σιγά σιγά ξεχνούσα πως έμοιαζε.

Συνεχίζεται...

ΥΓ Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις δεν είναι καθόλου συμπτωματική.

29 σχόλια:

  1. Α ώστε έτσι γνωριστήκατε?
    Πολύ ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουμε γνωριστεί ακόμη.
      Βιάζεσαι.

      Διαγραφή
    2. Εσύ έχεις πολλούς αναγνώστες. Ήρθα στο blog σου και τρόμαξα.
      Ντράπηκα να αφήσω σχόλιο.

      Διαγραφή
    3. Ε κάτσε πως, έγινε η το κακό. Δεν ξέρεις που λένε "δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση?" Με αυτή την έννοια γνωριστήκατε!
      Α να μην ντρέπεσαι καθόλου. Είναι μια χαρά παιδιά όσοι έρχονται. Εκτός κι αν δεν θέλεις να αποκτήσεις κοινό. Ας πούμε εμένα με τρομάζει η πολλή αναγνωρισιμότητα και όποτε καταλαβαίνω να ανεβαίνει η δημοτικότητα του μπλογκ, προσπαθώ να είμαι φειδωλή σε σχόλια στις επισκέψεις μου και σε αναρτήσεις. Παράξενα πράματα που θα τα καταλάβεις εν καιρώ. Εδώ είναι καλά ακόμα. Είμαστε εμείς κι εμείς...λέμε τώρα, όσο εμείς κι εμείς είμαστε όλοι στο διαδίκτυο.

      Διαγραφή
    4. Πρέπει να είναι κάποιος μεγάλο ψώνιο για να ενδιαφέρεται για την αναγνωρισιμότητα στο διαδίκτυο ή απλά να μην έχει καθόλου προσωπική ζωή. Προτιμώ να είμαστε μεταξύ μας και να το διασκεδάζουμε.

      Διαγραφή
  2. Εγώ περιμένω να γίνει η γνωριμία. Καλά το ξεκίνησε το παιδί με το πλατύ χαμόγελο,πάντως,δεν μπορούμε να πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι γυναίκες ευθύνονται κατά βάση για αυτό οτι δε πλησιάζουν οι άντρες!!Τώρα πια οι γυναίκες προτιμάται άντρες που να σας ακολουθούν άντρες που να κουβαάνε τα ψώνια σας παρά άντρες που θα τιμάνε τα παντελόνια τους!!

    Καλως σε βρήκααα!!:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γυναίκες προτιμάμε τον έρωτα από οτιδήποτε άλλο. Αρκεί να βρεθεί ο κατάλληλος. Αυτές που περιγράφεις λέγονται με μια λέξη: πουτάνες.

      Καλώς σε βρήκα κι εγώ.

      Διαγραφή
  4. Σαν ποιόν μοιάζει βρε,σαν ποιόν μοιάζει???Πού θα πάει θα το θυμηθώ! :p
    Έχεις δίκιο σε αυτό που λες...στο ότι δεν παραδεχόμαστε στην αρχή ότι τον γουστάρουμε τον άλλο.Εγώ όταν γνώρισα τον άντρα μου και στην παρέα γύρισε και με είπε μικρή και ανόητη του είπα ''άντε βρε πουστράκι τελειωμένο''...Και για ένα μήνα σκοτωνόμαστε...εεε και μετά παντρευτήκαμε,χαχαχαχαχα.
    Φιλιά,αναμένω τη συνέχεια για το ''λεχρίτη'' :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή παντρεύτηκες ένα πουστράκι τελειωμένο;
      :)

      Θέλουμε λίγο σασπένς στις σχέσεις. Αυτό είναι που μας κάνει να σκοτωνόμαστε και μετά να παντρευόμαστε.
      Έρχεται η συνέχεια.

      Διαγραφή
    2. Όχι μαρήηη....ίσα ίσα που τον τσίτωσα και μου απέδειξε ότι δεν είναι...για αυτό και είπα το ναι,χαχαχα.

      Διαγραφή
    3. Είχες σχέδιο εσυ, που πέτυχε.
      :)

      Διαγραφή
  5. Μήπως μοιάζει στον Χωστήρα;Λέω εγώ τώρα!
    Περιμένω την συνέχεια με αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και ποιός είναι μωρό μου αυτός ο πανήψηλος, πανέμορφος, μακρυμάλλης, γοητευτικός και ασύγκριτος γκομέναρος για τον οποίον μιλάς;!;!;!;!

    Καλά τα λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρχικα Κρήτη μου,(τι υπεροχο ψευδωνυμο,λατρευω την Κρητη κ ας μην καταγομαι απο 'κει) καλως σε βρισκω :) Εμεις οι γυναικες ειμαστε παραξενα πλασματα,φοβομαστε να δειξουμε τα συναισθηματα μας γι'αυτο και αντιδρουμε ετσι.Παλι καλα που το παιδι με τα ωραια ματια επιμενει.Ανυπομονω κ γω για τη συνεχεια. Τα φιλια μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά το Κρήτη, δεν είναι ψευδώνυμο, αλλά το πραγματικό μου όνομα.
      Το παιδί με τα ωραία (και όχι μόνο) μάτια, επέμεινε όσο έπρεπε.
      Εμείς οι γυναίκες έχουμε πολλές ανασφάλειες που πρέπει να ξεπεράσουμε. Τα πράγματα είναι πολύ απλά αλλά εμείς τα κάνουμε να φαίνονται πολυσύνθετα απο ψευτοσυναισθηματισμους.

      Διαγραφή
  8. "Τι περιμένουν; Ας τους ρωτήσουμε, μήπως μας πουν." μάλλον περισσότερο φοβούνται το " Κοιτάξτε ρε κάτι μαλάκες που κυκλοφορούν και το παίζουν και σέξυ, οι λεχρίτες."

    ...άλλα μάλλον τ' αγόρι ο "πανήψηλος, πανέμορφος, μακρυμάλλης, γοητευτικός και ασύγκριτος γκομέναρος για τον οποίον μιλάς", δε μάσησε :)

    Καλώς όρισες κοπελιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή